Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie podstaw naukowych i przykładów praktycznych na temat działań wzmacniających integrację zespołu pracowniczego, budowania współpracy, umiejętności komunikacyjnych w zespole pracowniczym, zażegnywania konfliktów w grupie pracowniczej.
Metody szkolenia: warsztatowa praca z grupą: analiza przypadków, symulacje, odgrywanie ról, miniwykład, dyskusje moderowane, ćwiczenia indywidualne i w grupach, kwestionariusze do pracy indywidualnej, obserwacja i udzielanie informacji zwrotnej.
Prowadzący: Pracownik instytucji pomocy i integracji społecznej od 2000 roku; pedagog resocjalizacji ukończyła Studium Pomocy Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz studia podyplomowe między innymi w zakresie psychologii komunikacji społecznej. Posiada potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacje w zawodzie wykładowcy na kursach i szkoleniach . Prowadzi szkolenia z ww. zakresu od 2010 roku.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Integracja, czyli sposób na dobry zespół .
2. Fundamenty budowania efektywnej współpracy.
3. Zasady, jakimi rządzi się grupa; identyfikacja własnej roli zespołowej za pomocą kwestionariusza.
4. Warunki efektywnej pracy zespołowej: facylitacja i hamowanie społeczne.
5. Praca w grupie jako sytuacja ekspozycji społecznej.
6. Oddziaływanie obecności grupy na jednostkę: model lęku przed oceną, teoria rozproszenia uwagi, model autoprezentacji.
7. Metody i techniki redukcji lęku społecznego.
8. Rola kompetencji interpersonalnych, samokonceptu i samoświadomości w rozwijaniu i utrzymywaniu umiejętności pracy w zespole.
9. Próżniactwo społeczne, prokrastynacja, prawo Parkinsona, syndrom studenta.
10. Umiejętności interpersonalne członków grupy, metody argumentowania i przekonywania, sztuka perswazji.
11. Techniki wywierania wpływu na ludzi i sposoby przeciwdziałania manipulacjom.
12. Rola inteligencji emocjonalnej w relacjach z innymi.
13. Emocje jako podstawa interakcji społecznych.
14. Rodzaje ekspresji emocjonalnej.
15. Analiza transakcyjna – praktyczna identyfikacja poziomów komunikacji międzyludzkiej.
16. Motywacja jako funkcja współdziałania z ludźmi i zarządzania sobą.
17. Motywowanie siebie i innych do działania.
18. Rola motywacji zewnętrznej i wewnętrznej. Prawdy i mity na temat motywacji.
19. Psychologiczne podłoże procesu motywacji, umiejętność odraczania gratyfikacji.
20. Konflikt w zespole – podłoże, dynamika, sposoby rozwiązania sytuacji konfliktowej.
21. Psychologiczne aspekty konfliktu w grupie.
22. Indywidualny styl rozwiązywania konfliktów – test.
23. Komunikat asertywny jako narzędzie zarządzania konfliktem – struktura, zalety, oddziaływanie asertywnej odmowy.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.