Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cel szkolenia: zdobycie wiedzy i umiejętności praktycznych oraz uzupełnienie posiadanej wiedzy i umiejętności, które znajdą bezpośrednie zastosowanie w realizacji obowiązków kadry kierowniczej Oddziału Regionalnego KRUS w Lublinie oraz podległych placówek terenowych; wiedza zdobyta podczas szkolenia przyczyni się do podniesienia jakości wykonywanej pracy, oraz wpłynie na trafny dobór form motywowania pracowników.
Prowadzący szkolenie: psycholog, trener biznesu z przygotowaniem socjologicznym. Praktyk w dziedzinie motywowania i zarządzanie zespołami pracowniczymi.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Rozpoznawanie potrzeb motywacyjnych pracowników
1) pojęcie motywacji;
2) procesy motywacyjne;
3) motywacja w pracy.
2. Stosowanie narzędzi motywacyjnych adekwatnych do potrzeb pracowników
1) wzbudzanie energii;
2) kierunkowanie wysiłku na cel;
3) selektywność uwagi w stosunku do bodźców – zwiększenie wrażliwości na bodźce istotne;
4) reakcja w zintegrowany wzorzec;
5) kontynuowanie czynności do zmiany wywołujących ją warunków początkowych;
6) pobudzenie emocjonalne.
3. Wybrane typologie osobowości i temperamentów
1) intro- i ekstrawersja;
2) klasyfikacja Hipokratesa-Galena;
3) teoria humanistyczna;
4) systemowa teoria osobowości;
5) osobowość a motywacja.
4. Zaangażowanie poprzez właściwe motywowanie
1) motywowanie pracowników jako istotny element zarządzania organizacją;
2) trzy poziomy motywacji;
3) siła motywacji a efektywność – prawo Bircha.
5. Rola menedżera w motywowaniu zespołu i ponoszone przez niego ryzyko
1) miejsce motywacji w teoriach zarządzania;
2) teorie treści, procesu i wzmocnienia;
3) rodzaje inteligencji: poznawcza, emocjonalna, inteligencje wielorakie – ich znaczenie w procesie motywacji i osiąganiu sukcesów;
4) techniki wpływu społecznego – argumentacja, perswazja, manipulacja. Techniki manipulacji i strategie przeciwstawiania się im. Asertywne techniki autoprezentacji: ingracjacja, podwyższanie samooceny, konformizm itp.
6. Modele podejścia do motywacji w teoriach zarządzania
1) model tradycyjny motywacji F.W. Taylora;
2) model stosunków międzyludzkich E. Mayo;
3) model zasobów ludzkich.
7. Wymierne oznaki zaangażowania pracowników i właściwe wykorzystywanie ich potencjału
1) teoria F. Herzberga – motywatory i „czynniki higieny”;
2) dwa etapy motywowania pracowników;
3) udział pracowników w planowaniu, realizacji i ocenie własnej pracy.
8. Budowanie silnego, stabilnego i zintegrowanego zespołu
1) teoria potrzeb ERG: potrzeby egzystencji, potrzeby integrujące, potrzeby rozwoju;
2) model motywowania oparty na oczekiwaniach R.W. Griffina;
3) techniki komunikacyjne wzmacniające kontakt, komunikacja werbalna i pozawerbalna;
4) sygnały niewerbalne, mowa ciała i jej właściwa interpretacja; mity dotyczące komunikacji interpersonalnej, czyli „zakazana psychologia”;
5) rola osobistych przekonań i indywidualnych doświadczeń w poziomie kompetencji emocjonalnych; istota komunikacji międzyludzkiej w aspekcie rozpoznawania emocji własnych i emocji innych osób – dbałość o relacje.
9. Sposoby wpływania na poczucie odpowiedzialności pracowników za wykonywaną pracę
1) motywowanie do pracy jako funkcja zarządzania;
2) wpływanie na zachowanie pracowników za pośrednictwem bodźców wywołujących określone zachowania;
3) zindywidualizowane podejście przełożonego do pracownika.
10. Utrzymanie motywacji i zaangażowania pracowników w sytuacjach trudnych
1) rodzaje sytuacji trudnych: deprywacja, przeciążenie, utrudnienie, konflikt, zagrożenie;
2) strategie radzenia sobie w trudnych sytuacjach międzyludzkich w pracy;
3) stopień motywacji a napięcie emocjonalne;
4) pobudzanie motywacji – bodźce motywacyjne.
11. Błędy popełniane w motywowaniu pracowników
1) rola zaspokojenia potrzeb w procesie motywacji;
2) skuteczność motywacji wewnętrznej i zewnętrznej;
3) motywacja pozytywna i negatywna;
4) analiza transakcyjna Erica Berne’a, czyli w co grają ludzie, wybrane pojęcia: system przekonań, skrypty podświadomości.
12. Opór pracowników przed podejmowaniem nowych zadań i sposoby jego przełamywania
1) motywy działania człowieka – wewnętrzne czynniki organizmu;
2) stawianie celów motywujących;
3) błędy poznawcze i błędy atrybucji, mechanizmy obronne i psychologiczne pułapki oceniania;
4) formy i środki oddziaływania na pracowników w procesie motywacji.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.