EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
20-010 Lublin, ul. Dolna Panny Marii 56 lok. UB,
tel./fax. 81 534 60 65,
tel. kom.: 603402181, 601243961, 502879151
www.eceprestiz.pl, e-mail: szkolenia@eceprestiz.pl
NIP: 712-314-85-02, REGON: 060429943, KRS: 0000320097.
803/24 METODY KOMUNIKACJI, STANDARDY ZACHOWANIA SIĘ I ZASADY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ/FIRMIE

Data szkolenia

Miejsce szkolenia

Forma

Cena ze środków publicznych

Cena szkolenia z pozostałych środków

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

GRUDZIEŃ

02-04.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

02-05.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

28 h. -4 noclegi

2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-10.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

09-11.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r.

Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-12.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

16 h. -2 noclegi

2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

11-13.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r.

Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3

22 h. -3 noclegi

2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

16-18.12.2024 

Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r.

Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20

22 h. -3 noclegi

2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os.

Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby

+ 23 % VAT

Uwaga:

– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.

Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej  w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os.,  pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.

Cele szkolenia: Wypracowanie najwyższej jakości obsługi osób niepełnosprawnych intelektualnie w instytucjach publicznych na podbudowie wiedzy o specyfice ich funkcjonowania, z uwzględnieniem konieczności zachowania norm społecznych i dobrych obyczajów.

Metody pracy: Prezentacja multimedialna, mini-wykład, praca warsztatowa w grupach, ćwiczenia, energizery, studium przypadku.

Prowadzący: Psycholog, socjolog, praktyk w dziedzinie wspomagania osób niepełnosprawnych w relacjach zawodowych i funkcjonowania w środowisku

PROGRAM SZKOLENIA

1. Upośledzenie umysłowe, niepełnosprawność intelektualna, osoba z niepełnosprawnością intelektualną – przegląd terminologii i definicji prawnych, naukowych, zwyczajowych.

2. Problemy osób niepełnosprawnych intelektualnie: percepcyjne, poznawcze, społeczne, komunikacyjne.

3. Reguły i zasady komunikacyjne w pracy z osobą niepełnosprawną: rodzaje i funkcja pytań, poziomy słuchania, komunikaty werbalne i niewerbalne, bariery komunikacyjne.

4. Niewerbalne środki komunikacji ułatwiające niepełnosprawnym intelektualnie komunikowanie się z otoczeniem.

5. Charakterystyka osób z różnymi stopniami niepełnosprawności intelektualnej

– Czterostopniowa skala niepełnosprawności intelektualnej/upośledzenia umysłowego; specyfika funkcjonowania osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym, znacznym i głębokim;

– Podstawa diagnozy stopnia niepełnosprawności intelektualnej – podejście współczesne.

6. Przyczyny genetyczne, czynniki mechaniczne, fizyczne i chemiczne, uwarunkowania środowiskowe wywołujące niepełnosprawność intelektualną.

7. Zasady savoir-vivre’u obowiązujące w kontaktach z osobą niepełnosprawną intelektualnie

– Nawiązywanie kontaktu, oferowanie pomocy, kontakt fizyczny w relacjach urzędnik-klient, poszanowanie prywatności;

– Zasady konwersacji, ustalanie zakresu tematycznego i czasowego rozmowy, zachowanie form grzecznościowych, komunikacja przez pośrednika.

8. Problemy i utrudnienia mogące wynikać w trakcie obsługi osób z niepełnosprawnością intelektualną

– „Mój trudny klient” – studium przypadku;

– Psychologiczne i sytuacyjne uwarunkowania agresji i autoagresji;

– Systemowe rozumienie potrzeb: kontekst osobisty, rodzinny i społeczny klienta;

– Techniki i metody wydobywania zasobów klienta, analiza deficytów.

9. Redagowanie zrozumiałych dla osób niepełnosprawnych intelektualnie urzędowych dokumentów, instrukcji i komunikatów

– Dostosowanie tekstu do indywidualnych możliwości intelektualnych;

– Formułowanie zdań, przekazywanie konstruktów abstrakcyjnych, liczb, pojęć specjalistycznych;

– Graficzny układ tekstów;

10. Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w komunikacji z klientem niepełnosprawnym

Formularz zgłoszeniowy

    Szkolenie
    Nazwa Szkolenia:

    Data Szkolenia:

    Od:
    Do:

    Miejsce Szkolenia:

    Cena:

    Oświadczamy,że szkolenie jest finansowane w całości ze środków publicznych:

    Dane zgłaszającego
    Imię i nazwisko Zgłaszającego:

    Stanowisko:

    Telefon kontaktowy:

    Email kontaktowy:

    Dane firmy
    Nazwa firmy:

    Adres firmy:

    NIP:

    Dane o uczestnikach
    Ilosc uczestników:

    Imię i Nazwisko uczestnika/ów oraz data i miejsce urodzenia oraz NUMER PESEL (potrzebne do wystawienia certyfikatu)

    Stanowisko(Stanowiska):

    Adres e-mail osób zgłoszonych:

    UWAGI (rezerwacja pokoju jednoosobowego):

    [recaptcha]

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych osobowych w celu przedstawienia
    ofertyi ewentualnego zawarcia umowy.*

    Oświadczam, że zostałem poinformowany o danych Administratora oraz moich uprawnieniach
    wskazanych w Informacji.*

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych przeze mnie danych w celach marketingowych Administratora.*

    * Wyrażenie zgody jest konieczne

    Zgłoszenia udziału dokonać można też tradycyjnie poprzez pobranie i wypełnienie formularza

    Organizacja

    Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.