Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ | WRZESIEŃ |
23-24.09.2024 Przyjazd po południu w dn. 22.09.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
23-25.09.2024 Przyjazd po południu w dn. 22.09.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
30.09-02.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 29.09.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
30.09-03.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 29.09.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK | PAŹDZIERNIK |
07-09.10.2024 Przyjazd po południu w dn.06.10.2024 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | 2850,00 zł - w pok. 2-os. 3250,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
07-10.10.2024 Przyjazd po południu w dn.06.10.2024 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 28 h. -4 noclegi | 3250,00 zł - w pok. 2-os. 3900,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
14-15.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 13.10.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
14-16.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 13.10.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-17.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.10.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.10.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
21-23.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 20.10.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
21-24.10.2024 Przyjazd po południu w dn. 20.10.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
06-07.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
06-08.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 05.11.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-14.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-15.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-20.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-21.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Celem szkolenia jest nabycie umiejętności komunikacyjnych pomocnych w sytuacjach trudnych i konfliktowych. Efektem treningu jest lepsze panowanie nad własnymi emocjami, profesjonalne reagowanie na skargi i zarzuty, opanowanie umiejętności radzenia sobie z grami i manipulacjami klientów.
Metody pracy: Wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia w małych grupach, test psychologiczny, dyskusja moderowana Warsztaty szkoleniowe prowadzone będą w całości formami aktywizującymi. Ćwiczenia grupowe i indywidualne, dyskusje i symulacje, oparte na autentycznych przykładach, zajmować będą 75-80 % czasu zajęć. Udział w treningu umożliwia uczestnikom zdobycie wiedzy na temat asertywności, a następnie jej wykorzystanie w ćwiczeniach i scenkach. Możliwość przećwiczenia trudnych interakcji przy udziale innych członków grupy, obserwowanie ich sposobu reagowania, feedback od trenera i uczestników, umożliwiają refleksję nad efektami własnych działań i motywują do ich korygowania. Oznacza to, że uczestnicy zajęć uczyć się będą przede wszystkim w oparciu o własne doświadczenia i przemyślenia. Element wykładowy, sprowadzony będzie do minimum niezbędnego dla właściwego uporządkowania, wytłumaczenia i podsumowania doświadczeń.
Prowadzący: Psycholog, mediator, wysoko oceniany trener na licznych kursach i szkoleniach.
PROGRAM SZKOLENIA
Moduł I. RADZENIE SOBIE W SYTUACJACH KONFLIKTOWYCH,
1. Zrozumienie zjawiska konfliktu, jego przyczyn oraz faz jego rozwoju – dyskusja moderowana, prezentacja multimedialna, ćwiczenia integrujące uczestników oraz budujące atmosferę otwartości i ciekawości.
2. Reakcje na sytuacje konfliktową: percepcja, emocje, myślenie, zachowania- mini wykład, ćwiczenie pokonywania barier psychicznych, zmiany negatywnych przekonań.
3. Określenie indywidualnego stylu rozwiązywania konfliktu – test Kwestionariusz Zachowań w Konflikcie, omówienie i prezentacja strategii działania podejmowanych w trudnych sytuacjach. Czynniki i uwarunkowania decydujące o wyborze stylu działania w sytuacji konfliktu.
Moduł II. ZACHOWANIA PROWOKUJĄCE POSTAWĘ “TRUDNY KLIENT”
1. Typowe błędy w komunikacji z klientem.
2. Rozpoznanie przyczyn konfliktu.
3. Typowe błędy w kontakcie z klientem.
4. Stereotypy i uprzedzenia w relacjach z klientami
5. Podstawowy błąd atrybucji
6. Przejście od problemu do rozwiązania –znaczenie języka w budowaniu porozumienia z trudnym klientem, słowa klucze i słowa „drut kolczasty”, budowanie wypowiedzi z użyciem słów wspierających porozumienie i eliminacją słów blokujących
Moduł III. BUDOWANIE KLIMATU SPRZYJAJĄCEGO EFEKTYWNEJ OBSŁUDZE KLIENTA.
1. Znaczenie nastawienie w obsłudze klienta.
2. Mój styl rozmowy z klientem – samoocena.
3. Znaczenie osobistego zaangażowania.
4. Znaczenie nastawienia i odpowiedzialności za skuteczność komunikacji w kontaktach z klientami.
5. Przyjmowanie perspektywy drugiej osoby – empatia i nastawienie na zrozumienie również w sytuacji trudnej.
Moduł IV. REAGOWANIE NA SKARGI, ZARZUTY ORAZ PROWOKACJE INTERESANTÓW
1. Rozpoznawanie komunikat o charakterze krytyki, skargi,.
2. Zamiana skarg i zarzutów na pytania, odkrywanie potrzeb i intencji stojących za zastrzeżeniami.
3. Odpowiedzi na skargi i zarzuty – asertywne techniki przekazywania informacji w sposób grzeczny i stanowczy zarazem.
Moduł V. ASERTYWNOŚĆ W KONTAKTACH Z TRUDNYM INTERESANTEM
1. Zapoznanie uczestników z istotą asertywności- Powody i konsekwencje asertywności.
2. Prawa asertywności, jakie są moje prawa w relacjach interpersonalnych?
3. Granice psychologiczne i konsekwencje ich przekraczania.
4. Reakcja na osobiste ataki ze strony klienta czyli asertywne stawianie granic.
5. Rozwijanie umiejętności asertywnego radzenie sobie z trudnymi klientami, radzenia sobie z niegrzecznymi klientami.
6. Umiejętne przekazywanie informacji negatywnych dla interesanta
7. Odpowiedź na nierealne oczekiwania klienta czyli asertywna odmowa.
Moduł VI. TRENING ASERTYWNOŚCI: RADZENIE SOBIE Z MANIPULACJĄ, AGRESJĄ, PRESJĄ.
1. Obrona swoich praw i wyrażanie uczuć.
2. Obrona praw w sytuacjach społecznych.
3. Obrona praw w relacji z klientem.
4. Stanowienie i komunikacja swoich praw.
5. Wyrażanie uczuć negatywnych i pozytywnych ,przekazywanie konstruktywnej krytyki – technika FUO.
6. Wypracowanie przykładowych sposobów i technik do zastosowania w realiach zawodowych.
Moduł VII. IDENTYFIKOWANIE EMOCJI, PANOWANIE NAD WŁASNYMI EMOCJAMI PODCZAS TRUDNEJ ROZMOWY
1. Samokontrola emocjonalna – prezentacja ćwiczeń redukowania i kontrolowania stresu oraz kontrolowania negatywnych emocji w trakcie rozmowy
2. Struktura emocji, przyczyny negatywnych stanów i sposoby ich zmiany.
3. Rozwijanie umiejętności dystansowania się do problemów: asocjacja i dysocjacja
4. Trzy pozycje percepcji jako narzędzie kształtowania zrozumienia.
5. Rozwijanie Inteligencji emocjonalnej czyli umiejętności samoświadomości
6. Samokontroli, empatii, budowania dobrego kontaktu ze współpracownikami.
7. Diagnoza poziomu inteligencji emocjonalnej i wskazówki jak ją rozwijać.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.