Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD | LISTOPAD |
13-14.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
13-15.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 12.11.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-20.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
18-21.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 17.11.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
25-27.11.2024 Przyjazd po południu w dn. 24.11.2024 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 22 h. -3 noclegi | 2850,00 zł - w pok. 2-os. 3250,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
02-04.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
02-05.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 01.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | 2900,00 zł - w pok. 2-os. 3150,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Podniesienie poziomu kwalifikacji zawodowych niezbędnych i ułatwiających kontakt z klientem zewnętrznym, nabycie umiejętności utrzymania relacji w obsłudze klienta zewnętrznego – trudnego, roszczeniowego, nabycie umiejętności postępowania w sytuacji konfliktu wywołanego przez klienta zewnętrznego, poznanie zasad psychologii tłumu.
Metody pracy: Mini-wykład, prezentacja multimedialna, ćwiczenia grupowe i indywidualne, Case study, symulacja.
Prowadzący: Marta Mazur, pedagog resocjalizacji, od 2009 roku wykładowca na kursach (zaświadczenie MEN), starszy specjalista pracy socjalnej, studia podyplomowe z zakresu psychologii komunikacji społecznej i funduszy europejskich w samorządzie terytorialnym; od roku 2000 na stanowisku ds. strategii i programów pomocy społecznej oraz współpracy z organizacjami pozarządowymi w instytucji pomocy i integracji społecznej; przez 10 lat prezes lokalnej organizacji pozarządowej.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Cele codziennej komunikacji interpersonalnej. Podstawowe błędy atrybucji. Komunikacja niewerbalna. Obszary ekspresji ciała. Proksemika.
2. Rola przekonań w procesie generowania zmian. Siła przekonań. Powody oporu wobec zmian. Symptomy oporu. Zasady pracy z oporem – podejście tradycyjne i skoncentrowane na rozwiązaniach (TSR). Analiza małego skryptu (podświadomy plan życia).
3. Motywacja – istota sukcesu Psychologiczne podłoże procesu motywacji Mity dotyczące motywacji.
4. Stereotypy i uprzedzenia w relacjach z klientami. Łańcuch dyskryminacji. Zasada dychotomii. Stereotypy pozytywne i negatywne. Funkcjonalność stereotypów. Błędne koło stereotypizacji. Rodzaje uprzedzeń.
5. Świadomy rozwój osobisty: umiejętności intrapersonalne, umiejętności interpersonalne, inteligencja emocjonalna, empatia, inteligencje wielorakie według H. Gardnera, rola podświadomości, kreatywność, samokoncept.
6. Role grupowe wg M. Belbina (kwestionariusz). Charakterystyka zachowania typowego dla każdej z ról. Potencjał w pracy zespołowej.
7. Klasyfikacja funkcji komunikacji niewerbalnej wg Ekmana i Friesena: emblematy, regulatory konwersacyjne, adaptatory, ilustratory, wskaźniki emocji.
8. Analiza transakcyjna E. Berne’a. Określanie barier i ustalanie sposobu ich przekraczania – Egogram.
9. Techniki manipulacyjne, czyli wywieranie wpływu na ludzi. Techniki ingracjacji. Reguły ulegania wpływowi społecznemu. Sposoby przeciwdziałania manipulacjom.
10. Psychologia kłamstwa: historia kłamstwa, motywacja i przyczyny, fizjologia kłamstwa.
11. Konflikt interpersonalny. Diagnoza i analiza własnego stylu rozwiązywania konfliktów za pomocą testu Thomasa – Kilmana.
12. Zarządzanie emocjami. Samokontrola emocjonalna. Rozwijanie umiejętności dystansowania się do problemów: asocjacja i dysocjacja. Umiejętność odraczania gratyfikacji.
13. Asertywność jako narzędzie rozwiązywania trudnych sytuacji. Granice psychologiczne i konsekwencje ich przekraczania. FUO – technika wyrażania konstruktywnej krytyki.
14. Mechanizm powstawania stresu i przebieg reakcji stresowej. Fazy zespołu adaptacji. Pozytywne i negatywne następstwa występowania stresu. Stres a osobowość. Indywidualne uwarunkowania stresu.
15. Psychiczne reakcje stresowe: wzorce behawioralne, aspekty emocjonalne, skutki poznawcze. Siła stresorów. Skala stresu T. Holmesa i R. Rahe’a.
16. Techniki radzenia sobie ze stresem: relaksacja, trening autogenny J. Schultza, progresywny relaks mięśni E. Jacobsona.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.