Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ | STYCZEŃ |
20-21.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 19.01.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
20-22.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 19.01.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
27-29.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 26.01.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
29-30.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 28.01.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
29-31.01.2025 Przyjazd po południu w dn. 28.01.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
LUTY | LUTY | LUTY | LUTY | LUTY |
10-11.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.02.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
10-12.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.02.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
17-18.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.02.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
17-19.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.02.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
24-26.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.02.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
26-27.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.02.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
26-28.02.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.02.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC | MARZEC |
03-04.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 02.03.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
03-05.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 02.03.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
05-06.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.03.2025 r. | Warszawa, Hotel HIT***, ul. Kłopotowskiego 33 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
05-07.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.03.2025 r. | Warszawa, Hotel HIT***, ul. Kłopotowskiego 33 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
10-11.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.03.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
10-12.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 09.03.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
17-18.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.03.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
17-19.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 16.03.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
24-26.03.2025 Przyjazd po południu w dn. 23.03.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ | KWIECIEŃ |
02-03.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.04.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
02-04.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.04.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
07-09.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 06.04.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
14-15.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.04.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
14-16.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.04.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
28-29.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 27.04.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
28-30.04.2025 Przyjazd po południu w dn. 27.04.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
MAJ | MAJ | MAJ | MAJ | MAJ |
05-06.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
05-07.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 04.05.2025 r. | Lublin, Hotel Victoria*** ul. Narutowicza 58/60 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
12-13.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
12-14.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 11.05.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
14-15.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.05.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
14-16.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 13.05.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
19-20.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
19-21.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 18.05.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
26-28.05.2025 Przyjazd po południu w dn. 25.05.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC | CZERWIEC |
02-03.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
02-04.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 01.06.2025 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
09-10.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 08.06.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
09-11.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 08.06.2025 r. | Gdańsk, Hotel Mercure Posejdon***, ul. Kapliczna 30 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
16-17.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 14 h. -2 noclegi | + 23 % VAT | |
16-18.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 15.06.2025 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
23-25.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 22.06.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 20 h. -3 noclegi | + 23 % VAT | |
23-26.06.2025 Przyjazd po południu w dn. 22.06.2025 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 28 h. -4 noclegi | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: Podniesienie efektywności współpracy w zespole. Wypracowanie postawy opartej na myśleniu systemowym o firmie. Kształtowanie postawy odpowiedzialności za efekty zespołu. Kształtowanie umiejętności skutecznej komunikacji dla lepszego porozumienia w zespole. Rozwijanie umiejętności kreatywnego radzenia sobie w sytuacji zmieniających się wymagań. Rozwijanie osobistego zaangażowania. Koncentracja na celu, a nie na problemach. Wspólne, lepsze poznanie się i zbudowanie nowej płaszczyzny porozumienia pomiędzy członkami zespołu.
Metody pracy: Zajęcia prowadzone są w sposób aktywny i w pełni angażujący uczestników. Proponujemy metodę warsztatową, oparta na metodach Outdoor Training wykorzystującą naukę przez doświadczenie. Nauka przez doświadczenie to metoda, w której proces uczenia się następuje poprzez aktywne zaangażowanie uczestników w stanowiące wyzwanie ćwiczenia i zadania grupowe, które służą jako metafora lub model prawdziwych sytuacji, z którymi spotykają się w pracy. Aby poradzić sobie z zadaniami konieczne jest sprawna komunikacja, zauważanie potrzeb innych przy jednoczesnym skupieniu się na celu. Każde ćwiczenie kończy się omówieniem i wskazaniem kluczowych czynników warunkujących efektywną współpracę. Trening obejmuje różne poziomy uczenia się oraz angażuje umysł nieświadomy. Pozwala to uzyskać trwałe zmiany w zachowaniach i postawach pracowników.
Prowadzący: Psycholog, trener biznesu z praktycznymi umiejętnościami obsługi klienta.
PROGRAM SZKOLENIA
I. ZESPÓŁ JAKO SYSTEM – PRACA Z PRZEKONANIAMI
Zagadnienia
1. Otwarcie szkolenia.
2. Przedstawienie się i ustalenie wspólnych zasad pracy.
3. Nawiązanie dobrego kontaktu trenera z grupą, założenie filtrów na postawę zaangażowania w proces uczenia.
4. Wprowadzenie w tematyke pracy zespołowej.
5. Omówienia zasad dobrego zespołu w oparciu o przeprowadzone ćwiczenia.
6. Zapoznanie z myśleniem systemowym i analiza sytuacji w firmie kontekście myślenia systemowego.
Ćwiczenia
1. Ćwiczenie KIJ – wprowadzenie do tematyki współpracy zespołowej. Budowanie otwartości i zaufania w sytuacji treningu.
2. Ćwiczenie „Trójkąty” – ćwiczenie ukazujące uczestnikom główne zasady myślenia systemowego oraz wzmacniające proces integracji zespołu.
3. Gra integracyjna „Organizm” będąca metaforą organizmu jakim jest firma, w sposób pośredni określa znaczenie współpracy i synergii w funkcjonowaniu zespołu. Gra w metaforyczny sposób określa rolę jaką w grupie pełnią uczestnicy, jak postrzegają siebie i innych oraz ujawnia przekonania wspierające i blokujące funkcjonowanie zespołu.
II. KOMUNIKACJA JAKO NARZĘDZIE EFEKTYWNEJ WSPÓŁPRACY
Zagadnienia
1. Nastawienie na cele w komunikacji.
2. Bariery w komunikacji i sposoby ich przekraczania
3. Psychologiczny model komunikowania się.
4. Rodzaje komunikatów (werbalne, niewerbalne, wokalne).
5. Warunki poprawnie sformułowanego komunikatu:
– Sformułowany pozytywnie.
– Sformułowany konkretnie, mierzalnie, sensorycznie
– Komunikat powinien być podmiotowy.
– Komunikat powinien być motywujący
Ćwiczenia
1. Ćwiczenie „To nie fair” – ćwiczenie wymagające współpracy, synchronizacji działań, planowania wymagającego uwzględnianie potrzeb pozostałych zespołów, przy ograniczonych zasobach i czasie
III. STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA/GOŚCIA FIRMY/RESTAURACJI/HOTELU( tematyka tego modułu dobierana jest w zależności od profilu Firm, które reprezentują uczestnicy szkolenia – w niniejszym projekcie podano przykład dla pracowników hotelu/restauracji)
Zagadnienia
1. Standard wyglądu i ubioru
– Efekty pierwszego wrażenia i inne efekty psychologiczne (efekt pierwszeństwa, efekt halo,
– efekt świeżości i inne).
– Jak osoba kelnera wpływa na samopoczucie gościa i… wielkość rachunku Zbudowanie wizerunku pracownika restauracji.
1. Standard obsługi Gościa – w zależności od profilu uczestników, np. dla pracowników hotelu/restauracji:
– Powitanie Gościa w Restauracji, czyli dobre samopoczucie od wejścia
– Zasady sprawdzenia rezerwacji/ wskazanie stolika, gdy nie było wcześniejszej rezerwacji,
– podanie menu.
– Przyjęcie zamówienia na napoje, prezentowanie specjalności szefa kuchni, potraw dnia.
– Umiejętność doradzenia, dopytania o oczekiwania Klienta – gdy jest niezdecydowany.
– Przyjęcie zamówienia posiłków, pomoc w wyborze potraw, potwierdzenie zamówienia, dodatkowe propozycje
– Jakich słów unikać a jakie podkreślać.
– Przyniesienie posiłku i sposób jego podania.
– Poszerzanie zamówienia.
– Sposób i czas podania rachunku.
– Ponowne zaproszenie.
2. Obsługa w trakcie spożywania posiłku
– Reagowanie na potrzeby Gościa – obserwacja Gościa i reakcja na jego potrzeby (Np.: Gość ma pusty kieliszek/szklankę, Gość, który „ściąga” Kelnera wzrokiem,Gość kończący jedzenie, propozycja deseru).
– Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami
3. Indywidualny Plan Działania
Ćwiczenia
1. Studium przypadku, omówienie na przykładach poprawnych i błędnych zachowań pracownika obsługi, poddanie do dyskusji w grupie
IV. ZASOBY LUDZKIE W MOIM ZESPOLE.
Zagadnienia
1. Role zespołowe i zasady zespołu.
2. Charakterystyka zachowania typowego dla każdej z ról.
3. Role grupowe a podział kompetencji.
4. Rozwiązywanie typowych problemów związanych z pracą zespołową.
Ćwiczenia
1. Ćwiczenie zespołowe „Most” – zadaniem grupy jest zbudować most, który utrzyma ciężar ciała 1 osoby z grupy przez 5 sekund z materiałów dostarczonych przez trenera. Omówienie ćwiczenia jest punktem wyjścia do tematu ról grupowych.
2. Kwestionariusz ról grupowych Belbina.
V. ZAUFANIE JAKO CZYNNIK WARUNKUJĄCY W EFEKTYWNĄ WSPÓŁPRACĘ
Zagadnienia
1. Zaufanie jako warunek efektywnej współpracy.
2. Granice zaufania.
3. Jak budować zaufanie i jak je odbudować?
4. Utrwalenie nabytych umiejętności.
5. Przekazanie informacji zwrotnych na temat umiejętności i postaw prezentowanych w trakcie gier.
6. Zbudowanie postawy wykorzystywania nowych umiejętności w praktycznych sytuacjach zawodowych.
7. Podsumowanie wiadomości i doświadczeń metodami map umysłu.
8. Projektowanie przyszłości – future pacing.
Ćwiczenia
1. Gry zaufaniowe to gry zespołowe pozwalające sprawdzić w praktyce umiejętności współpracy, wymiany informacji i realizacji celów w grupie. Taki sposób prowadzenia zajęć jest zarówno dobra zabawą jak i uczeniem się wzajemnego zaufania.
2. Bieg Zaufania (lub w zależności od czasu, sprawności uczestników, miejsca inna gra zaufaniowa ). Ćwiczenie zwiększające zaufanie i integrację całej grupy, wymagające umiarkowanej sprawności fizycznej, grupa ustawiona w szpaler tworzy za pomocą wyciągniętych rąk „przeszkodę”, którą musi w biegu pokonać po kolei każdy z uczestników z uczestników.
3. Film „Fish” – film edukacyjny, będący podstawą do dyskusji i podsumowujący pracę całego dnia.
VI. ODPOWIEDZIALNOŚĆ CZŁONKÓW ZESPOŁU, ZESPOŁU JAKO GRUPY ZA EFEKTY DZIAŁALNOŚCI FIRMY I BUDOWANIE WIZERUNKU NA RYNKU
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.