Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp i wymogów sanitarnych w okresie pandemii COVID – 19, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Zakres szkolenia: poszerzenie wiedzy z zakresu kreatywności, wzmocnienie umiejętności poszukiwania twórczych rozwiązań dla napotykanych problemów, wychodzenie poza utarte schematy postępowania.
Cele szkolenia: Uczestnicy będą mieli okazję usystematyzować swoją dotychczasową wiedzę oraz poznać nowoczesne metody pracy z osobami bezrobotnymi z uwzględnieniem wskazanej grupy klientów, mających trudności z odnalezieniem się na rynku pracy. Szkolenie ma na celu wypracowanie skutecznych metod obsługi, przeprowadzania właściwej diagnozy potrzeb i oczekiwań oraz trafnego wyboru odpowiedniej i najbardziej skutecznej formy wsparcia w oparciu o innowacyjne metody aktywizacyjne.
Powadzący: Trener z wieloletnim doświadczeniem w Publicznych Służbach Zatrudnienia w strukturach rządowych i samorządowych, pośrednik pracy I stopnia, praktyk w zakresie prowadzenia warsztatów z zakresu rozwoju osobistego i motywacji, doświadczenie w zakresie prowadzenia szkoleń dla instytucji społecznych w RAMACH PROGRAMÓW AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ OSÓB WYKLUCZONYCH SPOŁECZNIE I ZAWODOWO.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Nawiązanie współpracy z klientem urzędu pracy.
2. Rozpoznanie motywów kontaktu klienta z urzędem pracy.
3. Rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań klientów.
4. Charakterystyka klientów PUP/WUP.
5. Strategia radzenia sobie z określonym typem klienta.
6. Kreatywne podejście do obsługi osób bezrobotnych.
7. Skuteczne wzmacnianie motywacji z uwzględnieniem klientów w szczególnej sytuacji na rynku pracy.
8. Współpraca PUP/WUP z instytucjami partnerskimi nową alternatywą walki z bezrobociem.
9. Komunikacja interpersonalna jako podstawowe narzędzie skutecznej współpracy na linii pracownik PUP/WUP – bezrobotny
10. Metody i techniki budowania wzajemnego zaufania i szacunku.
11. Poprawa efektywności działań PUP/WUP w świetle obowiązujących przepisów.
12. Sztuka opanowywania stresu w sytuacjach trudnych.
13. Warsztat podsumowujący – panel dyskusyjny.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.