Data szkolenia | Miejsce szkolenia | Forma | Cena ze środków publicznych | Cena szkolenia z pozostałych środków |
GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ | GRUDZIEŃ |
09-10.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
09-11.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 08.12.2024 r. | Kraków, Hotel Kazimierz*** ul. Miodowa 16 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-12.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 16 h. -2 noclegi | 2250,00 zł - w pok. 2-os. 2450,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 50,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
11-13.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 10.12.2024 r. | Toruń, Hotel Mercure Centrum*** ul. Kraszewskiego 1/3 | 22 h. -3 noclegi | 2550,00 zł - w pok. 2-os. 2850,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
16-18.12.2024 Przyjazd po południu w dn. 15.12.2024 r. | Zakopane, Hotel Hyrny*** ul. Piłsudskiego 20 | 22 h. -3 noclegi | 2500,00 zł - w pok. 2-os. 2800,00 zł - w pok. 1 os. Uwaga przy zgłoszeniu co najmniej 2 os. - RABAT 100,00 zł od osoby | + 23 % VAT |
Uwaga:
– w szczególnie uzasadnionych przypadkach Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany miejsca szkolenia(przy zachowaniu co najmniej porównywalnego standardu pobytu),
– wersja szkoleń 30 h. ma charakter warsztatowy(realizuje program szkoleń w wersji 20 h., poszerzony o dodatkowe ćwiczenia, case study w danym temacie)
– w przypadku szkoleń finansowanych przez Zamawiającego ze środków publicznych – do zgłoszenia należy dołączyć oświadczenie o pochodzeniu źródła finansowania(w treści należy podać: temat szkolenia, nazwiska osób zgłaszanych, oraz stwierdzenie, ze koszty szkolenia są pokrywane ze środków publicznych)
– istnieje możliwość wkalkulowania w cenę szkolenia zwrotu kosztów podróży.
Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, materiały konferencyjne, zapewnieniem warunków bhp, zaświadczenie wydano na podstawie rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych, zakwaterowanie w pok. 2 os. lub 1 os., pełne wyżywienie, serwis kawowy, opieka organizatora w ramach nadzoru wewnętrznego, ubezpieczenie od NNW.
Cele szkolenia: poznanie nowoczesnych standardów obsługi pacjenta w palcówce medycznej.
Metody szkoleniowe: prezentacja multimedialna, miniwykład, praca w grupach, gry szkoleniowe, testy.
Prowadzący: Trener biznesu, pracownik instytucji pomocy i integracji społecznej od 2000 roku; pedagog resocjalizacji, ukończyła Studium Pomocy Rodzinie w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego oraz studia podyplomowe między innymi w zakresie psychologii komunikacji społecznej. Posiada potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacje w zawodzie wykładowcy na kursach. Prowadzi szkolenia z ww. zakresu od 2010 roku.
PROGRAM SZKOLENIA
1. Standardy obsługi a satysfakcja pacjenta z relacji z personelem, czyli zarządzanie doświadczeniami pacjenta.
2. Psychologiczne podłoże potrzeb i wymagań pacjentów i ich rola w dokonywaniu wyboru placówki medycznej.
3. Czynniki wpływające na ostateczną decyzję o wyborze placówki i korzystaniu z jej usług leżące po stronie personelu.
4. Dobór strategii prowadzenia rozmowy z pacjentem „trudnym”: agresywnym, ciężko chorym, zamkniętym, roszczeniowym.
5. Znaczenie pierwszego wrażenia w nawiązywaniu dobrego kontaktu. Psychologiczne pułapki oceniania. Teoria atrybucji, błędy atrybucji. Mechanizm stereotypizacji i stygmatyzacji.
6. Sztuka słuchania, interpretowania, zadawania pytań, odczytywania sygnałów i komunikatów niewerbalnych. Mowa ciała, kontakt wzrokowy, proksemika regulatory konwersacyjne, niewerbalne wskaźniki aktywnego słuchania.
7. Budowanie precyzyjnych komunikatów, parafraza, odzwierciedlanie jako techniki unikania nieporozumień.
8. Umiejętności interpersonalne, metody argumentowania i przekonywania, sztuka perswazji. Techniki wywierania wpływu na ludzi i sposoby przeciwdziałania manipulacjom.
9. Emocje pacjenta i pracownika obsługi jako podstawa interakcji. Rola inteligencji emocjonalnej w relacjach z innymi. Sztuka zarządzania emocjami.
10. Analiza transakcyjna – praktyczna identyfikacja poziomów komunikacji międzyludzkiej.
11. Konflikt – podłoże, dynamika, sposoby rozwiązania sytuacji konfliktowej.
12. Komunikat asertywny jako narzędzie zarządzania konfliktem – struktura, zalety, oddziaływanie asertywnej odmowy. Asertywna obrona przed krytyką i agresywnym zachowaniem
13. Wypracowanie standardu rozmów z klientem, z uwzględnieniem specyfiki rozmów telefonicznych.
14. Prowadzenie rozmów telefonicznych: co „widać” po drugiej stronie linii, savoir-vivre w słuchawce. Test grzeczności przez telefon dla pracowników rejestracji.
15. Stres – przyczyny, objawy, skutki. Strategie radzenia sobie ze stresem. Eustres i dystres.
16. Interakcyjna koncepcja stresu i radzenia sobie Lazarusa i Folkman. Transakcja stresowa w ocenie pierwotnej i wtórnej.
17. Skala stresu wg Holmesa i Rahe’a – test.
18. Wypalenie zawodowe – natura zjawiska, przyczyny i objawy. Trzy fazy wypalenia zawodowego – jak radzić sobie z ich symptomami.
19. Work-life balance, czyli jak znaleźć równowagę między życiem zawodowym i prywatnym.
Karty zgłoszeniowe prosimy nadesłać faksem (081 5346065, 81 4790816) lub [po zeskanowaniu] e-mailem (szkolenia@eceprestiz.pl). Szczegółowy program zajęć prześlemy e-mailem na podany adres uczestnika ok.7 dni przed datą kursu. Pisemną rezygnację przyjmujemy na 10 dni przed datą rozpoczęcia kursu , po tym terminie nieobecność nie zwalnia do zapłaty należności.