Strona Główna
Szkolenia Kilkudniowe
Szkolenia Kilkudniowe Gwarantowane
Szkolenia online
Kontakt
Info
Podróż
Polityka bezpieczeństwa informacji
Nasze publikacje
Oferty Pracy
Zakres Tematyczny
Nasi Kontrahenci
Referencje
Szkolenia efs
Certyfikaty i uprawnienia
Formularz Zgłoszenia
EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o.
jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.
Obsługa klientam, sprzedaż i marketing
01. KURS JĘZYKA MIGOWEGO – PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA Z WADĄ SŁUCHU – CZ. 1
SZCZEGÓŁY
02. KURS JĘZYKA MIGOWEGO CZ. 2 – ROZSZERZONE SŁOWNICTWO J.MIGOWEGO NIEZBĘDNE DO OBSŁUGI KLIENTÓW Z WADĄ SŁUCHU
SZCZEGÓŁY
03. OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
SZCZEGÓŁY
04. STANDARDY I ZASADY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ / FIRMIE
SZCZEGÓŁY
05. SPRZEDAŻ WIĄZANA I UZUPEŁNIAJĄCA
SZCZEGÓŁY
06. OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
SZCZEGÓŁY
07. SKUTECZNY MARKETING – JAK UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU I POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW
SZCZEGÓŁY
08. SKUTECZNA SPRZEDAŻ – EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE TECHNIK OBSŁUGI KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
SZCZEGÓŁY
09. PUBLIC RELATIONS W INSTYTUCJI/FIRMIE – NOWE WYZWANIA
SZCZEGÓŁY
10. PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ. ZNACZENIE JAKOŚCI OBSŁUGI PACJENTA DLA WIZERUNKU PLACÓWKI I PRACOWNIKÓW
SZCZEGÓŁY
MENU
Strona Główna
Szkolenia Kilkudniowe
Szkolenia Kilkudniowe Gwarantowane
Szkolenia online
Kontakt