Negocjacje, psychologia, zarządzanie
701/25 JOB CRAFTING W TEORII I PRAKTYCE – METODA NA BUDOWANIE SATYSFAKCJI Z PRACY
702/25 PODNOSZENIE KWALIFIKACJI I UMIEJĘTNOŚCI KADRY KIEROWNICZEJ W ZAKRESIE BUDOWANIA I INTEGROWANIA ZESPOŁU PRACOWNICZEGO ORAZ SKUTECZNEGO ZARZĄDZANIA LUDŹMI
703/25 BUDOWANIE ODPORNOŚCI PSYCHICZNEJ W RÓŻNORODNYCH SYTUACJACH ZAWODOWYCH ORAZ W ŻYCIU PRYWATNYM
704/25 ŚWIADOMA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W ZESPOLE PRACOWNICZYM
705/25 KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W EFEKTYWNYM ZESPOLE PRACOWNICZYM
706/25 SKUTECZNA KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W RELACJACH ZAWODOWYCH URZĘDU / FIRMY
707/25 TECHNIKI MEDIACYJNE W PRACY Z TRUDNYM KLIENTEM W INSTYTUCJI ORAZ ZE WSPÓŁPRACOWNIKAMI
708/25 NEGOCJACJE W HANDLU – PSYCHOLOGIA TRUDNYCH NEGOCJACJI W PRAKTYCE
709/25 NEGOCJACJE BEZ TAJEMNIC – STANDARDY ŚWIATOWE –ISTOTA, STRATEGIE, ZASADY, TECHNIKI – UMIEJĘTNOŚCI PRACOWNIKÓW GWARANTUJĄCE SUKCES URZĘDU/FIRMY NA RYNKU
710/25 KOMUNIKACJA Z INTERESANTEM/KLIENTEM W URZĘDZIE/FIRMIE
711/25 ROLA I ZNACZENIE MOTYWOWANIA PRACOWNIKÓW WE WSPÓŁCZESNYM ZARZĄDZANIU ZASOBAMI LUDZKIMI
712/25 KONSTRUKTYWNE ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW ORAZ POZYTYWNE PODEJŚCIE DO SYTUACJI KONFLIKTOWYCH
713/25 STRES W PRACY I WYPALENIE ZAWODOWE. POKONYWANIE STRESU W PRACY ORAZ W KONTAKCIE Z KLIENTEM
714/25 STRES W MIEJSCU PRACY A ZDROWIE – RADZENIE SOBIE ZE STRESEM ZAWODOWYM
715/25 STRES PRACOWNIKA I MENEDŻERA PRZY DUŻYCH OBCIĄŻENIACH ZAWODOWYCH – A ZDROWIE I EFEKTYWNOŚĆ W PRACY
716/25 WYPALENIE ZAWODOWE A ZDROWIE I SKUTECZNOŚĆ W PRACY – PROFILAKTYKA WYPALENIA ZAWODOWEGO PRACOWNIKA FIRMY/URZĘDU
717/25 ETYKA I ETYKIETA W PRACY URZĘDNIKA
718/25 UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GRUPIE I Z GRUPĄ – OPTYMALIZACJA WYKORZYSTANIA CZASU PRACY
719/25 ROZWÓJ OSOBISTY PRACOWNIKA W KONTEKŚCIE WZROSTU JAKOŚCI I EFEKTYWNOŚCI PRACY
720/25 ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY I EFEKTYWNOŚCIĄ OSOBISTĄ. UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEGO DZIAŁANIA POD PRESJĄ CZASU I W SYTUACJACH TRUDNYCH
721/25 SKUTECZNE WPROWADZANIE ZMIAN W URZĘDZIE /FIRMIE /ORGANIZACJI – ZARZĄDZANIE PROCESEM ZMIANY
722/25 KREATYWNE ZARZĄDZANIE ZMIANĄ
723/25 ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM W FIRMIE / ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ –DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH SKUTECZNEGO KIEROWNIKA/MENEDŻERA
724/25 SPRAWNA KOMUNIKACJA W ZARZĄDZANIU ZESPOŁEM W ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ/FIRMIE –DOSKONALENIE KOMPETENCJI KIEROWNICZYCH
725/25 SKUTECZNY MENEDŻER – DOSKONALENIE UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH
726/25 ŚWIADOME I EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ORAZ POZAFINANSOWE MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW PRZEZ KADRĘ KIEROWNICZĄ
727/25 ZARZĄDZANIE PRZEZ MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
728/25 DYSCYPLINOWANIE PRACOWNIKÓW I ZARZĄDZANIE TRUDNYMI SYTUACJAMI INTERPERSONALNYMI
729/25 UMIEJĘTNE I EFEKTYWNE ZARZĄDZANIE CZASEM W ŻYCIU ZAWODOWYM I OSOBISTYM.
730/25 WARSZTATY SKUTECZNEGO I EFEKTYWNEGO ZARZĄDZANIA CZASEM WŁASNYM I PRACOWNIKÓW – SZKOLENIE DLA MENAGERÓW, OSÓB KIERUJĄCYCH ZASOBAMI LUDZKIMI ORAZ WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZESPOŁACH PRACOWNICZYCH
731/25 INTEGRACJA ZESPOŁU PRACOWNICZEGO URZĘDU/FIRMY , KOMPETENCJI PRACOWNIKÓW W ZAKRESIE BUDOWANIA WSPÓŁPRACY, UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNYCH ORAZ ZAŻEGNYWANIA KONFLIKTÓW W GRUPIE PRACOWNIKÓW – SPRAWNY I KOMPETENTNY URZĄD/FIRMA – PRZYJAZNY DLA KLIENTA
732/25 SZTUKA NEGOCJACJI I STRATEGIE NEGOCJACYJNE JAKO NARZĘDZIA SKUTECZNEJ I SATYSFAKCJONUJĄCEJ PRACY Z LUDŹMI
733/25 RÓŻNICE MIĘDZYKULTUROWE
734/25 WSPÓŁPRACA Z POKOLENIEM MILLENIALSÓW
735/25 INTELIGENCJA EMOCJONALNA W BIZNESIE
736/25 ROLA INTELIGENCJI EMOCJONALNEJ W UMIEJĘTNOŚCI GODZENIA ŻYCIA ZAWODOWEGO Z PRYWATNYM (WORK-LIFE BALANCE), PROFILAKTYKA STRESU POPRZEZ UMIEJĘTNE ZARZĄDZANIE CZASEM
737/25 MOTYWOWANIE DOSTOSOWANE DO TYPU OSOBOWOŚCI – JAK SKUTECZNIE MOTYWOWAĆ PRACOWNIKÓW W URZĘDZIE/FIRMIE
738/25 WYSTĄPIENIA PUBLICZNE I MEDIALNE PRACOWNIKA FIRMY/INSTYTUCJI/PUP
739/25 MOBBING, MOLESTOWANIE, MOLESTOWANIE SEKSUALNE I DYSKRYMINACJA – PRZECIWDZIAŁANIE ORAZ PROCEDURY WYMAGANE W MIEJSCU PRACY