EUROPEJSKIE CENTRUM EKONOMICZNE „PRESTIŻ” Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą szkoleniowo - doradczą.

Urzędy pracy Obsługa klienta
01. KURS JĘZYKA MIGOWEGO – PODSTAWY OBSŁUGI KLIENTA Z WADĄ SŁUCHU – CZ. 1
02. KURS JĘZYKA MIGOWEGO CZ. 2 – ROZSZERZONE SŁOWNICTWO J.MIGOWEGO NIEZBĘDNE DO OBSŁUGI KLIENTÓW Z WADĄ SŁUCHU
03. OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA
04. STANDARDY I ZASADY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ / FIRMIE
05. SPRZEDAŻ WIĄZANA I UZUPEŁNIAJĄCA
05. TRUDNE SYTUACJE W RELACJI Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM – VADEMECUM SKUTECZNEGO POSTĘPOWANIA DLA PRACOWNIKA URZĘDU / FIRMY
06. OFENSYWNE TECHNIKI SPRZEDAŻY
07. SKUTECZNY MARKETING – JAK UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU I POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW
08. SKUTECZNA SPRZEDAŻ – EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE TECHNIK OBSŁUGI KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
09. PUBLIC RELATIONS W INSTYTUCJI/FIRMIE – NOWE WYZWANIA
10. PROFESJONALNA OBSŁUGA PACJENTA W PLACÓWCE MEDYCZNEJ. ZNACZENIE JAKOŚCI OBSŁUGI PACJENTA DLA WIZERUNKU PLACÓWKI I PRACOWNIKÓW
801/25 STANDARDY I ZASADY OBSŁUGI KLIENTA Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ W URZĘDZIE
802/25 PRACA W RODZINIE I WSPÓŁPRACA Z RODZINĄ OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ, W TYM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
803/25 METODY KOMUNIKACJI, STANDARDY ZACHOWANIA SIĘ I ZASADY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ/FIRMIE
804/25 PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW / INTERESANTÓW W SYTUACJACH TRUDNYCH
805/25 OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA – PROFESJONALIZM W OBSŁUDZE KLIENTA INDYWIDUALNEGO ORAZ INSTYTUCJONALNEGO
806/25 OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE / FIRMIE – NOWOCZESNE PODEJŚCIE GWARANTUJĄCE SUKCES
807/25 ŚWIADOME ZARZĄDZANIE EMOCJAMI W PRACY Z KLIENTEM, W SYTUACJACH STRESOWYCH ORAZ TRUDNYCH
808/25 SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ PROFESJONALNĄ OBSŁUGĘ PRZY DUŻEJ KONKURENCJI RYNKOWEJ
809/25 ZESPOŁOWA OBSŁUGA KLIENTA -ZESPÓŁ JAKO SYSTEM W OBSŁUDZE KLIENTA. KSZTAŁTOWANIE POSTAWY WSPÓŁPRACY I WSPÓŁODPOWIEDZIALNOŚCI ZA EFEKTY ZESPOŁU I FIRMY
810/25 TRENER – LIDER INNOWACYJNYCH METOD SPRZEDAŻY USŁUG I PRODUKTÓW
811/25 E-MARKETING – NOWOCZESNA I SKUTECZNA FORMA MARKETINGU
812/25 SKUTECZNY MARKETING – UTRZYMAĆ SIĘ NA RYNKU I POZYSKAĆ NOWYCH KLIENTÓW
813/25 PUBLIC RELATIONS W INSTYTUCJI/FIRMIE
814/25 SKUTECZNA SPRZEDAŻ – EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE TECHNIK OBSŁUGI KLIENTA W SKUTECZNEJ SPRZEDAŻY
815/25 KREOWANIE WIZERUNKU URZĘDU/FIRMY
816/25 ETYKA I ETYKIETA W PRACY URZĘDNIKA
817/25 STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA W URZĘDZIE/FIRMIE (W TYM TRUDNEGO KLIENTA) ORAZ SPOSOBY RADZENIA SOBIE ZE STRESEM PRZY OBSŁUDZE KLIENTA
818/25 SAVOIR-VIVRE WOBEC OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ
819/25 ISTOTA PROJEKTOWANIA UNIWERSALNEGO W KONTEKŚCIE NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
820/25 NOWE STANDARDY PRACY I KIERUNKI WSPARCIA UDZIELANEGO OSOBOM Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
821/25 DOSTĘPNOŚĆ URZĘDU DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI W ŚWIETLE OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW PRAWA – NAJNOWSZE STANDARDY OBSŁUGI OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
822/25 TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA – KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA W PRACY Z KLIENTEM